Termeni si conditii

VERSIUNE 1.0, 20.11.2021

Te rugăm să citești cu atenție Termenii și condițiile de utilizare ale magazinului online Booxbox.ro, înainte de a utiliza sau obține orice materiale, informații si/sau servicii prin intermediul acestui website.

1. DEFINIȚII

UP-DOC SRL este persoană juridică organizată în baza legii române, având sediul în Ilfov, Corbeanca, Str. Cantonului nr. 9, vila 101.

SITE – Domeniul www.booxbox.ro și subdomeniul acestuia, incluzând dar nelimitându-se la site-ul public disponibil și subdomeniile acestuia.

CONȚINUT are următoarea definiție:

– toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

– conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de catre BooxBox prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de Comunicare disponibil;

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al BooxBox UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

– informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de BooxBox într-o anumită perioadă de timp;

– informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care BooxBox are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp;

– date referitoare la BooxBox, sau alte date privilegiate ale acestuia. 

SERVICIU – serviciul de Comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale SITE-ULUI, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI să contracteze produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de Comunicare la distanță (i.e. telefonic).

CONT – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur CLIENT accesul la zone restricționate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT – Persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la CONȚINUT și SERVICIU, ulterior creării CONTULUI.

UTILIZATOR – Orice persoană fizică sau reprezentant al unei persoane juridice care accesează site-ul cu sau fără intenția de a-și crea cont sau de a deveni client.

DOCUMENT – prezentele Termeni și Condiții

PRINCIPALELE CARACTERISTICI ALE PRODUSELOR sunt cele existente pe site în dreptul fiecărui  produs

PREȚUL TOTAL AL PRODUSELOR este prețul aferent fiecărui produs, astfel cum este descris pe site și nu include costul transportului către CLIENT

DREPTUL DE RETRAGERE este dreptul clientului de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice având obligația de a returna produsele cumpărate pe cheltuiala sa în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data notificării BooxBox cu privire la exercitarea acestui drept.

DURATA CONTRATULUI reprezinta 14 zile calendaristice de la data intrării Clientului în posesia produselor.

CONTRACT la distanță – conform definiției cuprinse în Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi Completarea unor acte normative; orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de Comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; 

NEWSLETTER / ALERTĂ – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfasurate de către www.booxbox.ro într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea BooxBox cu referire la informațiile conținute de acesta.

TRANZACȚIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs de catre BooxBox către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre BooxBox, indiferent de modalitatea de livrare.

Tranzactiile pot avea loc doar pe teritoriul Romaniei. Nu se acceptă livrări către adrese din alte țări pentru Comenzile realizate utilizand platforma www.booxbox.ro.

Legislaţia Incidentă

Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;

2.   Produse și stocuri

Produsele prezentate pe site-ul booxbox.ro au un caracter informativ. Articolele care intră în alcătuirea unei cutii-abonament Boox Box diferă de la lună la lună, fără a fi posibilă prezentarea lor în prealabil.

Mențiunile în ceea ce privește existența produselor în stocul nostru au caracter informativ și estimativ. Trebuie avut în vedere că toate comenzile plasate pe site vor fi procesate la începutul lunii următoare celei plasării comenzii. Vânzarea se consideră încheiată în momentul primirii confirmării comenzii finalizate pe email. (email “Comanda ta este confirmată”).

3.   Comenzi și abonamente

Pachetele sau abonamentele comercializate pe site-ul Booxbox sunt de mai multe feluri și pot fi accesate în secțiunea „Shop”. Procesul de comandă este următorul:

  • Selectează abonamentul dorit, adaugă-l în coș, completează datele necesare livrării și plății (dacă nu ai făcut-o deja în contul tău de client) și dă click pe “Plasează comanda”. Vei primi în scurt timp emailul de confirmare (“Comanda ta a fost primită”)
  • Ulterior plasării comenzii, vei primi un email cu factura fiscală (în termen de 1-2 zile de la plasarea comenzii)
  • Următorul email pe care îl vei primi va fi cel de confirmare a expedierii comenzii – comenzile se expediază în prima săptămână a lunii, pentru detalii despre Livrare te rugăm să consulți punctul 5 ale prezentelor Termeni și condiții

Poți modifica o comandă efectuată doar dacă produsele nu au fost pregătite pentru expediere și/ sau deja expediate, dacă ne comunici în scris aceste modificări la admin@booxbox.ro, menționând numărul comenzii înregistrate, data efectuării comenzii și datele tale de identificare.

4.   Prețuri și modalități de plată

4.1.         Prețuri

Preturile afișate pe site sunt finale și nu includ costurile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site. Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor din magazinul online în orice moment. Prețul produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate nu va fi modificat.

Dacă descoperim erori și/sau anumite produse sunt postate pe site cu un preț greșit, vei fi contactat și vei avea opțiunea de confirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Dacă nu poți fi contactat, comanda va fi considerată anulată și îți vom restitui suma plătită, folosind aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii.

Coduri de reducere – Booxbox.ro poate oferi diverse tipuri de reduceri, acordate sub formă de coduri de reducere. Acestea nu pot fi combinate sau utilizate împreună.

4.2.         Modalități de plată

Produsele achiziționate pe site-ul www.booxbox.ro se pot achita doar online, prin card bancar. Toate abonamentele BooxBox se achită integral în momentul plasării comenzii. Astfel, dacă ai ales un abonament pe mai multe luni, îl vei achita integral la finalizarea comenzii, iar noi vom livra pachetele începând cu luna următoare celei în care te-ai abonat, în fiecare lună până la finalizarea abonamentului.

După introducerea datelor cardului și trimiterea formularului de plată securizat (prin click pe butonul “Plasează comanda”), vei primi o notificare pe email privind rezultatul procesării electronice a plății online.

4.3.         Siguranța plăților

Siguranța plăților este o prioritate pentru noi. Booxbox.ro nu efectuează procesarea cardurilor bancare direct, ci folosește un procesator de plăți online certificat din punct de vedere al legislației românești și UE. În acest moment, toate plățile efectuate pe site-ul booxbox.ro se fac prin platforma STRIPE, care folosește o mecanică avansată pentru a oferi protecție împotriva tranzacțiilor frauduloase.

Transmiterea datelor prin formularele de plată este efectuată criptat iar întregul site de pe care se pot face tranzacții financiare este securizat cu un certificat de criptare de tip SSL. Nici o terță parte nu poate intercepta datele introduse de client pe parcursul transmisiei lor. Formularele de plată sunt securizate suplimentar direct de către procesatorul de plăți.

5.    Livrare

Pachetele BooxBox sunt livrate o singură dată pe lună. Comenzile plasate până în data de 20 ale lunii vor fi livrate în prima săptămână a lunii următoare sau începând cu prima săptămână a lunii următoare în cazul abonamentelor pe mai multe luni.

Exemplu: Ai cumpărat un pachet de o lună în data de 15 Ianuarie > vei primi pachetul în prima săptămână a lunii Februarie.

Ai cumpărat un abonament pe 3 luni în data de 15 Ianuarie > vei primi primul pachet în prima săptămână a lunii Februarie, al doilea pachet în prima săptămână a lunii Martie și ultimul pachet în prima săptămână a lunii Aprilie.

Comenzile se pot plasa în site și după data de 20 ale lunii, dar nu garantăm ca vei primi pachetul luna următoare, ci a doua lună. Totuși, vom face tot posibilul să livrăm și comenzile ‘întârziate’ în luna următoare, în funcție de stocul disponibil.

Excepțiile de la termenele de mai sus sunt în lunile de Crăciun și Paște, luni în care vom anunța termenele modificate de abonare și livrare pe social media și în site la secțiunea FAQ – Cum funcționează.

Momentan livrăm doar pe teritoriul României.

6.    Valabilitatea abonamentelor

Abonamentele BooxBox se consideră încheiate în momentul primirii ultimului pachet din serie. Acestea nu se reînnoiesc automat, ci va trebui sa plasați o nouă comandă dacă doriți să primiți în continuare produsele BooxBox.

7.    Suspendarea și anularea abonamentelor

Clientul poate anula abonamentul numai dacă pachetul lunar nu a fost procesat (pregătit pentru expediere) și/ sau expediat și/sau primit de către client, sau poate suspenda temporar livrările lunare, pentru orice tip de abonament, o singură dată. Toate aceste modificări se pot face trimițând un email la admin@booxbox.ro.

8.    Returnarea produselor

În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condiţiile actului normativ menţionat) ai dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intri (tu sau o parte terţă) în posesia fizică a produselor să te retragi din prezentul contract. Pentru ca produsele să fie acceptate la returnare ele trebuie să se regăsească în aceeași stare în care au fost primite.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi UP-DOC SRL, pe email la adresa admin@booxbox.ro, cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, cum ar fi un email în care să ne anunți că dorești să returnezi produsele. Îți vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email sau prin poștă, confirmarea de primire a cererii de retur. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă te retragi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrării, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ai furnizat dovada că ai trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Dublură carte: dacă ai primit o carte pe care o aveai deja, te rugăm să ne trimiți o poză cu cele două cărți în termen de 24h de la primirea pachetului la admin@booxbox.ro. Nu este nevoie să faci retur, ci vei primi o carte bonus luna următoare. Dacă ai cumpărat un pachet pe o lună, vei primi oricum o altă carte luna următoare. Dublura o poți face cadou.

9.    Protecția datelor

SC UP DOC SRL colectează şi prelucrează datele cu caracter personal în cadrul platformei, conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.

Consimţământul pentru primirea de Comunicări Comerciale se manifestă de Client şi/sau Utilizator conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibilă pe site. Detalii cu privire la prelucrarea datelor în vederea transmiterii de Comunicări Comerciale privind Produsele, inclusiv condiţiile de dezabonare, se găsesc în Politica privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal a societății, disponibilă pe site.

Comunicări Comerciale

Clientul îşi poate modifica în orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conţinând informaţii generale şi tematice în ceea ce priveşte Produsele oferite în cadrul site ului, inclusiv cu privire la oferte sau promoţii, dupa cum urmează:

    1. prin modificarea setărilor din Cont la secţiunea “Setări Cont”;
    2. prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzator; sau
    3. prin trimiterea unui email la adresa admin@booxbox.ro

Nu sunt considerate Comunicări Comerciale, în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronice, referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare comandă, notificare livrare produse, comunicare incidente de securitate, etc).

Te rugăm să consulți Politica de confidențialitate.

10. Drepturi de autor

Tot conținutul, incluzând dar nelimitându-se la imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuală a BooxBox sau al unor terți, caz în care conținutul poate fi urmat de titlul de proprietate original și/sau de orice altă notă cerută de proprietarul de drept al respectivului conținut, pentru care BooxBox deține licență de utilizare și/sau publicare.

Utilizatorului sau Clientului nu îi este permisă copierea, transferul, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intentionat de BooxBox, includerea oricărui conținut în afara site-ului booxbox.roîndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al BooxBox asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea continuțului, decât cu acordul expres al BooxBox.

Orice conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența documentului, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid incheiat intre BooxBox și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea BooxBox cu referire la acel conținut.

Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-Comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederi ale documentului.

În cazul în care BooxBox conferă Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau al perioadei definite în acord, conform condițiilor definite în acord, în cazul în care acestea există și nu reprezintăun angajament contractual din partea BooxBox pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către Client, prin orice mijloc de Comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea BooxBox și/sau al angajatului BooxBox care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul continut.

Orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl insoțește, în cazul în care acesta există, este interzisă.

Pentru eventuale reclamatii legate de drepturile de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne transmiteți un email pe adresa admin@booxbox.ro

11.  Reclamaţii

În cazul în care apar orice probleme, te asigurăm că vom face tot posibilul să remediem situația. Te rugăm să ne scrii la admin@booxbox.ro. Îți promitem un răspuns prompt.

12. FRAUDA

12.1. BooxBox nu solicită Clienților sau Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de Comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.Exceptie de la art. 12.1 fac numai Clienții persoane juridice, în sensul obținerii de către BooxBox a numărului de cont, respectiv a băncii Clientului, în numele căruia se va face facturarea unei Comenzi.

12.2. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențialitate

12.3. BooxBox declină orice responsabilitate, în situatia în care un Client ar fi / este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele BooxBox

12.4. Clientul va informa BooxBox asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

12.5. BooxBox nu promovează Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru ștergerea acesteia.

12.6. Comunicările realizate de catre BooxBox prin mijloace electronice de Comunicare la distanță ( e-mail) conțin datele de identificare Complete si conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.

12.7. Următoarele acțiuni întreprinse sau nu vor fi considerate tentativă de fraudare a siteului/conținutul și/sau BooxBox și se va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

12.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metodă.

12.7.2. de a altera sau altfel modifica conținutul siteului sau Conținutului expediat prin orice metodă de catre BooxBox către Client

12.7.3. de a afecta performanțele serverului/serverelor pe care rulează siteul

12.7.4. de a accesa sau a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, conținutul expediat prin orice mijloc de catre BooxBox către Client atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului.

13. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

13.1.  BooxBox nu poate fi ținut responsabil în fața niciunei persoane fizice sau juridice care folosește sau se bazează pe conținut.

13.2.  BooxBox nu poate fi ținut responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezultădin folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip conținut prezentată sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea conținutului care pot conduce la orice fel pierderi.

13.3.  În cazul în care un Client consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către BooxBox, violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate să contacteze pentru detalii BooxBox, conform detaliilor de contact, astfel încât BooxBox să poată acționa în cunoștință de cauză.

13.4.  BooxBox nu garantează Clientului acces pe site sau la serviciu și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral conținutul, de a reproduce parțial sau integral conținutul, de a copia, sau de a exploata orice conținut în orice altă manieră, sau de a transfera vreunui terț orice conținut asupra căruia are și/sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al BooxBox.

13.5.  BooxBox nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.

13.6.  BooxBox este exonerat de orice vină în cazul utilizării siteurilor și/sau al conținutului transmis către Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al BooxBox, atunci când aceasta utilizare a conținutului poate sau produce pagube de orice natură de partea Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.

13.7.  BooxBox nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:

– serviciul/ produsul va fi potrivit cerințelor clientului

– serviciul/ produsul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel

– produsele obținute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului

14. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

14.1. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora și care împiedică părţile să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ. Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți.

14.2. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majoră.

14.3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a colaborarii, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.

15. LITIGII

LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR

15.1.  Legea aplicabilă

  1. Contractul la Distanță va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.

15.2.   Soluționarea Disputelor

15.2.1. Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.

15.2.2. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.

16. DISPOZITII FINALE

16.1.   Aspecte generale

16.1.1. Nulitatea oricărei clauze a Termenilor şi Condițiilor SC UP DOC SRL, parțială sau integrală, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți de clauze ale Termenilor şi Condițiilor SC UP DOC SRL. Clauza inoperantă sau nemenționată va fi înlocuită cu o clauză corespunzătoare care, în măsura acceptabilă legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intenționat sau, urmărind concepția şi exprimarea Termenilor şi Condițiilor SC UP DOC SRL, se obține ceea ce se intenționează după avizarea despre clauza lipsă sau inoperantă.

16.1.2. Prevederile Termenilor şi Condițiilor SC UP DOC SRL se completează cu dispozițiile Legislației Incidente.

16.1.3. Contractul la Distanță este încheiat în limba română. Confirmarea către Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui e-mail către Client/Utilizator cu confirmarea înregistrării Comenzii plasate.

16.1.4.Conținutul Termenilor şi Condiţiilor SC UP DOC SRL este disponibil gratuit Clienților/Utilizatorului la adresa URL www.booxbox.ro.